۹ پاسخ

گلم دخترمنم بعدواکسن 4ماهگی اعتصاب شیرکردفقط توخواب میخوره

منکه هنوز واکسنشو نزدم بیچارم کرده. به زور فقط دو دقیقه سینه میخوره. شیرخشکشو دیگه اصلا لب نمیزنه

دختر منم واکسن ۴ماهگی زدیم همین جور بود

دختر من سر واکسن ۶ ماهگی تا ۱۱ روز شیر نخورد درطول شبانه روز ۱۲۰ تا به زور گریه میخورد

واسه من ک ۲ ماهه بعد واکسن ۴ ماهگی هنوز خوب نشده
فقط تو خواب شیر میخوره 😞

منم همینطورشده چندروز اول اینطورین

منم واکسن ک زد نمیخورد تو بهترین شیشه ها بعد چندروز درست میشه

اون شیر نمیخوره گلم تاچند روز بعد درست میشه از شیشه شیر نیست

همه شیشه های برند رو هم ک دارید

سوال های مرتبط