۱ پاسخ

یه وقتایی خودشو سفت میکنه و جابه جایی شدید داره منم همینجور میشم اما انقباض نیست و من بیشتر باهاش کیف میکنم دیروز از صبح کم تکون خورد خیلی به هم ریختم اما شب خداذوشمر حرکاتش خوب شد

سوال های مرتبط