حتما برو
تو این شرایطی که ما الان داریم بارداریمون رو تجربه میکنیم
قطعا ایناها هم داره
هممون درگیریم
عزیزم این احساسات بخاطر نوسانات شدید هرمونی طبیعیه و خیلی از ماها تجربش کردیم
ولی برای آرامش بیشترت و اینکه همین باعث افسردگی نشه خیلی خوبه که بتونی از یه تراپیست کمک بگیری. ولی در مرحله ی اول به فکر دارو درمانی نباش شاید با تراپی و صحبت با یه فرد مطمئن دغدغه هات کمتر بشن❤️
وای نه توروخدا این کارو نکن باعث میشه طول سرویکست بیاد پایین من انقدر ک گریه کردم طول سرویکسم از ۳۰ اومد به ۷
به همون دکتر زنان بگو یه ویتامین هایی میده که درست بشی به من مگنیفورت داد تاپیک هامو ببین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.