۵ پاسخ

حتما برو

تو این شرایطی که ما الان داریم بارداریمون رو تجربه میکنیم
قطعا ایناها هم داره
هممون درگیریم

عزیزم این احساسات بخاطر نوسانات شدید هرمونی طبیعیه و خیلی از ماها تجربش کردیم
ولی برای آرامش بیشترت و اینکه همین باعث افسردگی نشه خیلی خوبه که بتونی از یه تراپیست کمک بگیری. ولی در مرحله ی اول به فکر دارو درمانی نباش شاید با تراپی و صحبت با یه فرد مطمئن دغدغه هات کمتر بشن❤️

وای نه توروخدا این کارو نکن باعث میشه طول سرویکست بیاد پایین من انقدر ک گریه کردم طول سرویکسم از ۳۰ اومد به ۷

به همون دکتر زنان بگو یه ویتامین هایی میده که درست بشی به من مگنیفورت داد تاپیک هامو ببین

سوال های مرتبط