خانمای سزارینی جای عملتون تا کی سوزش داشت؟

۱۳ پاسخ

تا همیشه هست هست همون اون بی حسی هم اون سوزش موقع کاری سنگینی کنی با کسی فشار بده 😓

برا من فقط همون دوروز اول بعدش دیگه سوزش نداشت

تا ده روز

بر من زیاد نبود ۵یا۶روز خوب شد

برا من الانام گاهی میسوزه جاش
اسپری نیواشا بزن خیلی خوبه برا جای بخیه

تا پنج شیش روز اول زیاد بود که با شیاف زود خوب میشدم بعد کشیدن بخیه ام کامل خوب شد

تا یه مدتی میسوزه مخصوصا یهو بشینی یهو بلند بشی یا یه چیز سنگین بلند بکنی

دو سه روز.. شیاف میزدم سوزشش میرفت.

تا وقتی بخیه رو کشیدم

من اصلا سوزش نداشتم از اول
درد هم نداشتم

فقط روده هام اذیتم کرد.... .

تا یه ماه و خورده ای

برای من هنوزم میسوزه با اینکه دست میزنم بی حسه

اره بگین منم سوزش دارم

سوال های مرتبط