پسر منم همینجوریه.مدامم شکمشو میبره داخل و کش و قوس میده خودشو انگاری دلپیچه داره و دلدرده بقول تو شکل مدفوعشم خیلی فرق کرده.قبلا یک بار در روز میرف دستشویی ولی الان شده ۴یا ۵بار.
میگه دلم درده غذا میخوره ولی شکمش اذیته و چند باریم خلط دیدم مدفوعش.امروز ک دکترش نبود ایشالا صبح باشه ببرمش در کنارشم یه ازمایش بگم بنویسه واسش
عرفان هم همین طور شد، غذاهم نمیخورد، کشششتتت منو، ببر دکتر فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.