۲ پاسخ

پسر منم همینجوریه.مدامم شکمشو میبره داخل و کش و قوس میده خودشو انگاری دلپیچه داره و دلدرده بقول تو شکل مدفوعشم خیلی فرق کرده.قبلا یک بار در روز میرف دستشویی ولی الان شده ۴یا ۵بار.
میگه دلم درده غذا میخوره ولی شکمش اذیته و چند باریم خلط دیدم مدفوعش.امروز ک دکترش نبود ایشالا صبح باشه ببرمش در کنارشم یه ازمایش بگم بنویسه واسش

عرفان هم همین طور شد، غذاهم نمیخورد، کشششتتت منو، ببر دکتر فقط

سوال های مرتبط