دکتر برام ۳۲ هفته نوشته
عکسی که گذاشتی رو از سایتی چیزی برداشتی 😁؟؟
من۳۰هفته رفتم با بیمه ۵۰۰ شد
از ۲۸تا۳۲هفته وقتشه
من هفته پیش رفتم ازاد بدون بیمه ۲۷۳۰
سلام دوستان گروه چت مامانازدیم دورهمی هرکسی خواست آیدیم پیام بده ببرمش گروه روبیکا😍همه خانم اصلاپسرنیس
S_K_kok
دکتر من ۲۸ نوشته برام امروز میخوام برم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.