نه بابا درد زایمان کجا بود حساس نشو
این دردای که میگی توی کمر و دلت میپیچه طبیعیه جاباز کردن رحمه مثل درد پریودیه
و با استراحت کردن خوب میشه
اگر بهتر نشدی حتما برو دکتر
سلام خوبید ببخشید من 20هفته2روزمه یه سوال داشتم بچه من تکون میخوره از شب تا الان تکون نخورده آیا به دکترم خبر بدم نگران کننده هست
اگر تایم طولانی اینجوری شده برو بیمارستان
خدا نکنه
استراحت کن، ارامش خودتم حفظ کن، این درد رو باید ساعت بزنی، اگرمرتب بود به دکترت خبر بده!
البته درد زایمان به این سادگی نیست، شدیدتر از درد پریوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.