۴ پاسخ

نه بابا درد زایمان کجا بود حساس نشو
این دردای که میگی توی کمر و دلت میپیچه طبیعیه جاباز کردن رحمه مثل درد پریودیه
و با استراحت کردن خوب میشه
اگر بهتر نشدی حتما برو دکتر

سلام خوبید ببخشید من 20هفته2روزمه یه سوال داشتم بچه من تکون میخوره از شب تا الان تکون نخورده آیا به دکترم خبر بدم نگران کننده هست

اگر تایم طولانی اینجوری شده برو بیمارستان

خدا نکنه
استراحت کن، ارامش خودتم حفظ کن، این درد رو باید ساعت بزنی، اگر‌مرتب بود به دکترت خبر بده!
البته درد زایمان به این سادگی نیست، شدیدتر از درد پریوده

سوال های مرتبط

مامان 𝔸𝕞𝕚𝕣🤰🤍 مامان 𝔸𝕞𝕚𝕣🤰🤍 ۱۱ ماهگی