۸ پاسخ

پسر باهوش😘
پسرمن میخواد صدا کنه منو میگه ادَ البته وقتایی ک عصبیه.
بابا ماما ابه دد هم میگه بعضی وقتا

ماما بابا دد ام آب

ماما بابا ب عموش میگ اممم عمه میگ دادا و نه

نسبت ب بچه شما بچم چیز خاصی نمیگه دَدَ بابا بعضی وقتا دیی یعنی دایی

پسرمن تازه رفته تو ۱۱ ماما بابا دادا اغا غاغا بعضی وقتام میگه دستو پا شکسته میگه بابا بیا دیگه

ماما
ددد
دا
آبه

اینجوری ک تو گفنی هیچی🤣🤣🤣🤣
فقط مامان بابا اه

بنام خدا
هیچی

سوال های مرتبط