مامانا دوروزه دلپیچه اسهالم چکار کنم 😪

۶ پاسخ

ب دکترت بگو ببین از چیه طبیعی نیس

عرق نعنا بخور

واااای منم از امروز صبح درگیرش هستم پوستم کنده شده😢

منم سه روز شدید اسهال بودم با دوتا سرم اخر خوب شدم مایعات بخور اب بدنت کم نشه خطرناکه

منم یه روز بشدت حالم بد شد که رفتم بیمارستان نصف شب خداروشکر اونجا دارو و سرم دادن خوب شدم حتما برین دکتر پشت گوش نندازین آب بدنتون کم بشه آب دور جنین هم خدایی نکرده کم میشه اونجا تو زایشگاه هم منو چکاب کردن خداروشکر موردی نبود. حتما آب خیلی بخورین

منم تو هفته شما همینجور‌ بودم اینقدر اذیت شدم همینجور باهاش ساختم تا خوب شدم

سوال های مرتبط