۲ پاسخ

ماست اره ولی هندونه ندی بهتره

هندونه رو نمیدونم ولی من همه میوه هارو به جز خانواده توت ها و کیوی تو پستونک میوه خوریش میدم بخوره ماستم میتونی بدی عزیزم بهتره ماجان بدی که مخصوص کودکه

سوال های مرتبط

مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۱ سالگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۳ ماهگی
مامان ☆☆جوجه رنگیم ☆☆ مامان ☆☆جوجه رنگیم ☆☆ ۱ سالگی
مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی