۴ پاسخ

تا دو سه روز طبیعیع

اگه نفخ نداره گریه نمیکنه و عادی هست مث روزای قبل مشکلی نداره ...

عادیع تا یه هفته البته اگ شکمش سفت نیست و اذیت نمیشه

از دیروز پی پی نکرده که نمیشه یبوست

سوال های مرتبط

مامان دخترم تودلی🩷 مامان دخترم تودلی🩷 ۲ ماهگی