۲ پاسخ

بد میشه بنطرم
مگر اینکه لوبیا هاشو فقط جدا کنی بریزی
چون ادویه هایی ک تو کنسرو لوبیا استفاده شده با ادویه ابگوشت متفاوته

آره

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل ۳ سالگی