نه طبیعیه مال دختر منم افتاد انقدر استرس گرفتم دیدم اینجا خیلیا زودتر ازین حرفا افتاده
نه عزیزم زودنیس
سلام عزیزم دو تا دندون پارسا هم لق
دختر منم تو همین دوماه اخیر دوتا دتدون پایینیاش افتاد جدیداشم نصفه دراومده 🥹
دختر من افتاد الانم در اومده
نه برای خیلیا قبل ۶ میوفته
نه عزیزم مال رادمان دو تاش افتاده دو تا جاش دراومده
اگه زود در بیاد زودتر هم میوفته دیگه
برای دختر من تو ایام عید یکیش افتاد بقیلیشم لقه🤭
اینجا دیدم اکثرا همین سن میفته وقتشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.