شماهایی که باردارید استفراغم دارید چه دختر چه پسر

۱۳ پاسخ

من ن دوتا بارداریم اصلا نداشتم

من صبحا چند تا سرفه میکنم تا ناشتام اگ ی چیز خشک بزارم تو دهنم جلوش گرفته میشه ن ک گلاب بروت بالا میارم اونم فقط زرداب ن غذایی چیزی

من از هفته ۶ تا ۳۶ هفته هر روز بالا میاوردم. روزی چندبار

شما دخترت چندوقتشه الان فهمیدی بارداری؟!

من بارداری هام پسر بود از ۸ هفته تهوع و بیحالی و سوزش معده و استفراغ شروع میشد تااا ماه ۶ حدودا
البته سوزش معدم تا اخر بود
حساسیت به بو ها هم از همون اول داشتم تا اخر🥲🥲🥲🥲

فقط یه بار
بیشتر تهوع بود

اره چندباری ،بیشتر حالت تهوع هست

من تا روز زایمان بالا میوردم

نه خداروشکر

حالت تهوع دارم ولی قابل تحمله و بالا نمیارم

حالت تهوع
خیلی اوقات بالا میارم

ن من بارداری قبلم و الان هیچ استفراغی نداشتم

اره خواهر صبحا بیشتره😩

سوال های مرتبط

مامان Nini مامان Nini هفته نهم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته نهم بارداری
مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان صدرا و ماهلین مامان صدرا و ماهلین ۱ ماهگی
مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد