من ن دوتا بارداریم اصلا نداشتم
من صبحا چند تا سرفه میکنم تا ناشتام اگ ی چیز خشک بزارم تو دهنم جلوش گرفته میشه ن ک گلاب بروت بالا میارم اونم فقط زرداب ن غذایی چیزی
من از هفته ۶ تا ۳۶ هفته هر روز بالا میاوردم. روزی چندبار
شما دخترت چندوقتشه الان فهمیدی بارداری؟!
من بارداری هام پسر بود از ۸ هفته تهوع و بیحالی و سوزش معده و استفراغ شروع میشد تااا ماه ۶ حدودا
البته سوزش معدم تا اخر بود
حساسیت به بو ها هم از همون اول داشتم تا اخر🥲🥲🥲🥲
فقط یه بار
بیشتر تهوع بود
اره چندباری ،بیشتر حالت تهوع هست
من تا روز زایمان بالا میوردم
نه خداروشکر
حالت تهوع دارم ولی قابل تحمله و بالا نمیارم
حالت تهوع
خیلی اوقات بالا میارم
ن من بارداری قبلم و الان هیچ استفراغی نداشتم
اره خواهر صبحا بیشتره😩
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.