سلام عزیزدلم عه جدی؟فدای سرت گلم خوب کاری کردی،واقعا؟؟نمیدونم خواهر خیلی خلط داره میترسم سینش خیلی درگیر باشه حتما امتحان میکنم فداتشم،دلارام جون چند روزه خوب شد؟دوازده ساعت ۳سی سی گلم؟؟
سلام مامان تیارام خوبی
هنوز دخترت بهتر نشده ؟
داروهاشو عوض کن بهش نمیفته آزیترومایسین رو امتحان کن
ببخشید روبیکا جواب ندادم نمیدونم چرا روبیکام ارور میده باز نمیشه هر کاری میکنم خواستم جوابتون رو دیشب بدم که باز نمیشد برام مجبور شدم حذفش کنم روببکا رو ، اخه ترسیدم گفتم نکنه حک شدم که اینطور شده
دارو دخترتو نده بهش از داروخانه شربت آزیتروماسین بگیر بهش بده
فکر کنم ۳ سی سی کافی باشه براش
من سری قبل آزیترومایسین دادم دخترمو شکر خدا سریع خوب شد
اگه طبیعی میخوای ،نشاسته عالیه برای خلط
سفکسیم براعفونته چرا داد
ازیترومایسین برا سرفه و خلطه
ازیترومایسین
مرتب قطره سدیم کلراید بینی بذار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.