سلام دوستان هزینه ی انتی و غربالگری چقدره ؟

۴ پاسخ

سنو آنتی پرسیدم دیروز۲/۸۰
یجا دیگه امروز پرسیدم ۱ تومن

من دیروز سونو 3.500 دادم ،آزمایش 10.400 😬😬😬

انتی با بیمه تامین اجتماعی دادم ۵روز پیش ۲۷۰۰
ارزمایشش ۱۶۰۰

برا من سونو ۲۸۰۰
از ۱خورده ای
سلفری هم بخای بدی ۹تومن

سوال های مرتبط

مامان دلبر مامان دلبر هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آوا🩷آریا🩵 مامان آوا🩷آریا🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهاردهم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سیزدهم بارداری