سلام خانوما، هزینه ی سونوگرافی غربالگری چقدره؟

۵ پاسخ

سلام من یه دکتر خوب کاربلد رفتم که سخت نوبت میشدش گرفت ۱۴۰۰بود با دفترچه شدش ۱۱۰۰آزمایشش ۱۲۰۰

۱۷۵۰ برای من فقط سونو

سلام من رفتم پیش شماعی ۱۷۰۰ سونو دادم برای آن تی

سه تومن تقریبا ان تی میشه

منظورت NT هست عزیزم؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان فندق کوشولو🥥🤎 مامان فندق کوشولو🥥🤎 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان ماهـ🌙ـلین🤍 مامان ماهـ🌙ـلین🤍 ۲ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته سیزدهم بارداری
مامان سورنا مامان سورنا هفته سی‌ام بارداری
مامان هلو🍑 مامان هلو🍑 هفته بیستم بارداری
مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 مامان 🧿❣️شروین❣️🧿 ۷ ماهگی