پروکید پویا برای اسهال خوبه یا پدیلاکت ؟

۹ پاسخ

من بایولاکت میدم
پدی لاکتم دادم زیاد فرقی ندارن
ولی بیشتر پدی لاکت واس اسهال

به دختر من پدی لاکت دادن
قبلا هم واسه اسهال پسرم همینو میدادن

پروکسی پویا.

پدی لاکت

بایولاکت

پروکید نوزاد بود آنیسا برای یبوست داده بود دکتر

هر دوش میگن خوبه من دکتر جفتش داد

من چند روزه پدیلاکت دادم خوبه فعلا

کیدی لاکت خوبه

سوال های مرتبط

مامان 💞 لیا 👼 مامان 💞 لیا 👼 ۱۴ ماهگی
مامان الوین مامان الوین هفته شانزدهم بارداری