من بایولاکت میدم
پدی لاکتم دادم زیاد فرقی ندارن
ولی بیشتر پدی لاکت واس اسهال
به دختر من پدی لاکت دادن
قبلا هم واسه اسهال پسرم همینو میدادن
پروکسی پویا.
پدی لاکت
بایولاکت
پروکید نوزاد بود آنیسا برای یبوست داده بود دکتر
هر دوش میگن خوبه من دکتر جفتش داد
من چند روزه پدیلاکت دادم خوبه فعلا
کیدی لاکت خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.