برای اسهال دکتر چ دارویی میدع حز پروکید؟؟!


دوطچدوشکم پوشک

۹ پاسخ

شیرخشک ال اف هم جوابه

نئو‌زینک
فولیک اسید
اواراس

ساشه کیدی لاکت زینک بده بهش

بمن نئو زینک با پودر پدی لاکت داد یه روزه جم کرد شکمشو البته ماست پروبیوتیکم گفت که پسرم زیاد نخورد

زینک و قرص فولیک اسید خوبه

شربت زینک خیلی خوبه روزی. سه سی سی داده بود دکتر

بی بی کر یا پدی لاکت
برای دستگاه گوارشه کلا چ اسهال باشع چ یبوست

شیر خشک بدون لاکتوز ۳تا پزشک بردم تاکید کردن پدی لاکت ادامه بده و او آر اس داروخانه آماده اش داره بعد از هر دفعه پی پی کردن و کپسول یوموگی واقعا برای پسر من مفید بود سرخود چیزی بهش ندی

بی بی کر داده دیروز ب دخترم الان همش میخونم میگن برای یبوسته

سوال های مرتبط

مامان الوین مامان الوین هفته شانزدهم بارداری
مامان مهرسام مامان مهرسام ۱ سالگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۵ ماهگی