اینم گفتم برات بفرستم تو تن خیلی قشنگه
یه شومیز راهراه سفید سورمهای با شلوار بگ و شال سورمه ای و کیف سایز کوچیک و ونس سفید خیلی خوب میشه
میشه یه تیپتو بذاری بهت بگیم چ تغییری بدی
من از استایلم عکس ندارم ولی بیشتر این سبکی میپوشم
...........
٫
٫
سعی کن هرجور لباس میپوشی اگ سلیقه خودته و خودت راحتی باهاش اجازه ندی کسی دخالت کنه توش
توالان اسپرت بپوشی نه خانمی شلوار بگ سرمه ای با یه شونیز سفید و کفش اسمرت خیلی شیکه یا بگ قهوه ای با شومیز کرم حتی تیشرت بپوش تو یه ماملن خیلی کوچولویی اصلا خودتو درگیر تبپ خانمها نکن کت کراپ بپوش و شلوار بگ و کفش حتما اسپرت
خب چه تیپی میپوشی؟ محجبه ای یا نه؟ اینا مهمه
من کت و سارافون میپوشم. یا شومیز و دامن.
کت و شلوار نمیتونم بپوشم احساس میکنم باسن مشخصه😁
اصلا تو سن شما مانتو خوب نیست من دیدم از همون مدل هایی که مامان علیهان عکس گذاشتند تو سن شما می پوشند یا مانتوکتی
اینم یه مدل دیگه رنگ مشکی این مدل کت رو دارم با شلوار کرپ بوتکات مشکی میپوشم
کت عروسکی بخر خیلی شیک و گوگولی هستش
مانتو شومیزی با شلوار بگ بخر بعد پایین مانتو رو گره بزن ...شلوار دمپا با مانتو کتی کوتاهم قشنگه ...کیفای کوچیک ..
بمرمملم
میمرمرمب
سمزمرولنر
بمبمروینزمیمبم
اینا کتی ان
چنتا میفرستم
الان دیگه مانتو کتی مد هست با شلوارای گشاد شالم ساده بدون طرح در رنگای نود
مثلا الان ک داره تابستون میشه شومیز خنک رنگی مثلا ابی اسمونی با شلوار لی رنگ ابی پررنگ تر یا برعکس رسمی ترم شلوار پارچه ای بگ یا نیم بگ و مانتو کتی کوتاه شال ساده
این سبک منه 🌺🌱
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.