دیروز تو آنومالی وزن نینی ۱۹۹بود خوبه؟۱۸هفته تمام

۳ پاسخ

کجا رفتی سونو ؟
من رفتم بابایی

آره خوبه
من ۱۸ هفته و سه روز ۲۶۹گرم بود

فک کنم خوبه ولی خوب شما پروتئن مثل گوشت و حبوبات و مغزی جات بخور

سوال های مرتبط

مامان تودلی👶💙 مامان تودلی👶💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان امیررضا مامان امیررضا ۴ ماهگی