۶ پاسخ

رازیانه دم کن بخور یا زعفران یا هر چیزی که میدونی طبع گرمی داره بخور

منم دوهفتع تاخیر داشتم این دفعه

منم عقب انداختم 🥺🥺

من ۱۴ روز تاخیر داشتم
ی مهمونی بده انقد بدوبدو کن بشی 😃😃😃من مهمونی دادم شبش شدم بعد دو هفته

شیر میدی؟

منم همینم 😮‍💨😮‍💨🥹

سوال های مرتبط