۷ پاسخ

عزیزم پزشکت به تایمش خودش بهت میگه دیگه

‌منم ۲۵ بود رفتم
آزمایشگاه ژنوم هم خوبه

عزیزم من ۲۴ هفته رفتم و ازمایشگا لاندا انجام دادم

من یک بار تو ۱۱ هفته انجام دادم رفتم آزمایشگاه موسی بن جعفر
هم بیمه سلامت قبول کرد هم خلوت و تمیز بود
تاحالا چندبار اونجا ازمایش دادم راضی بودم
همونی ک کنار پاساژ وارکاناس نمیدونم اسمشو درست گفتم یا ن
فقد بدیش اینه برا حجاب خیلی گیر میدن سری آخر رفتم چیزی سرم نبود کارمو انجام ندادن دیگ منم تصمیم گرفتم نرم اونجا

ازمایشگاه صدرا عدالت ۱۹
ازمایشگاه لاندا عدالت ۱۴

همین هفته برو عزیزم
از هفته ۲۴ تا ۲۸ میشه رفت

چقدر دیر داری ازمایش قند میدی تا ۲۸ هفته وقت داری برا ازمایش قند فردا برو ازمایشتو بده

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ام بارداری