عزیزم نگران نباش شاید از عوارض واکسن فدات ..
دمای زیر ۳۸ تب نیست جانم
اگه ۳۷.۸ به بالاشد واسه پیشگیری استا بده
پسر منم بعد ۱۳بدر اینجوری شده و دکترم بردم انتی بیوتیک داد ولی همچنان تب میکنه و با ایبوپروفن و شیاف و پاراکید کنترل میکنم تا ۳ روز بشه اگه خوب نشد مجدد ببرم دکتر
سلام مامان هیلدا بانوی عزیزم بعد واکسن اینطوری شده هیلدا ؟؟
دمای طبیعی بدن خودش تا همینه
دمای ۳۷.۵ تب نمیشه که
روند که خوبه این که تب پایین بیاد و بالا نره خوبه دیگه.
آره عزیزم پسرم سه چهار روز اینجوری بود تب رزوئلا بود بعد خوب شد
ولی بدنش ریخت بیرون اونم بعد سه روز خوب شد .
غصه نخور خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.