چطوره؟


پوشک شیر خشک

تصویر
۱۱ پاسخ

با احترام خیلی شلوغه

به نظرم میزساده باشه بهتر فرمشم قشنگ نیستویگه بادکنک دست خرسه نده همون پشت بادکنک هست اوکیه به نظرم جای یک هم خوب نیست وهم مدلش ازاین ۱ام دی افی هاقشنگتر

زیادی شلوغه

یدونه میز ساده بهتر بود وگرنه همه چیش عالیه

اینجوری ساده تر و خلوت تر

تصویر

مثل این مدل بادکنکا

تصویر

خیلی شلوغه این یه تم ساده تر و خلوت تر قشنگ تر میشه یه مقداری بچگانه ترم باشه

زیادی شلوغش کردی بنظرم همون استند پشت سر کافی بود

شلوغه عزیزم

قیمت دستت نیست؟ اینو چقدر میگیره بزنه؟

اون قسمت هایی که فلزی هستن هم دیگه ترند نیست

سوال های مرتبط

مامان حسناخانم👧🏼🩷 مامان حسناخانم👧🏼🩷 ۱۶ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۱۱ ماهگی