الرژی و اگزما یعنی حساسیت به پروتئین گاوی؟؟؟؟

۱ پاسخ

پسر من حساسیت به پروتیین گاوی داشت
من تا دو سال ک شیر میدادم لبنیات گاوی نمیخوردم چون وقتی میخوردم پوستش جوش میزد دلپسچه میشد و بالا میاورد
بجاش شیر بز و پنیر گوسفندی میخوردم

سوال های مرتبط

مامان ساریژ♥️ مامان ساریژ♥️ ۵ ماهگی