۸ پاسخ

انشالله قسمت ما هم بشه 😔که هرروزمونو با استرس زایمان زودرس میگذرونیم

برای من که همشون بچه هاشون به دنیا اومدن😂

دقیقا واس منم همینه 😂😂 دوس دارم تاپیک هفته های پایین تر بیاد سوالی دارن جواب بدم و کمک کنم ولی نمیاد

خیلی موندیم ما🫠🤦🏻‍♀️

مال من همه زاییدن درمورد پی پی نوزاد و رفلاکس میپرسن
منم دلم میخواد🥹

دقیقاااا🥹

کاش زودتر به دنیا میومد بدنم دیگه نمیکشه

واسه منم همه دارن زایمان میکنن و دنبال راهکار بازشدن رحم هستن
😑😑حس‌می‌کنم فقط من یه نفر تنهاموندم تو گهواره ک‌ حاملم

سوال های مرتبط