انشالله قسمت ما هم بشه 😔که هرروزمونو با استرس زایمان زودرس میگذرونیم
برای من که همشون بچه هاشون به دنیا اومدن😂
دقیقا واس منم همینه 😂😂 دوس دارم تاپیک هفته های پایین تر بیاد سوالی دارن جواب بدم و کمک کنم ولی نمیاد
خیلی موندیم ما🫠🤦🏻♀️
مال من همه زاییدن درمورد پی پی نوزاد و رفلاکس میپرسن
منم دلم میخواد🥹
دقیقاااا🥹
کاش زودتر به دنیا میومد بدنم دیگه نمیکشه
واسه منم همه دارن زایمان میکنن و دنبال راهکار بازشدن رحم هستن
😑😑حسمیکنم فقط من یه نفر تنهاموندم تو گهواره ک حاملم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.