۶ پاسخ

هرچی هم بخری جمع کنی وقتی برق و اب نباشه خراب میشه. مگه اینکه بری کیک و بیسکوییت و این جور چیزا بگیری

فعلا چون بچه کوچیک داریم باید مواد غذایی غیر یخچالی بگیریم کنار بذاریم مثل حبوبات برنج ماکارونی سویا و ... اب معدنی هم مهمه ایشالا که نزنه 🫠

حالا این وسط شیر خشک پیدا نمیشه

عزیزم مگه فقط یه نیروگاه هست که بزنه و نابود بشیم؟
چندین نیروگاه برق داریم تو ایران
بزنه هم نمیتونه همه رو بزنه
ولی برای احتیاط اگه شهرای بزرگ زندکی میکنی یه مقدار کم اذوقه بگیر ذخیره داشته باشی

اصلا این کار نکنید، ان شالله که این کار رو نمیکنه، نگران هم نباشید.
چقدرترسووو

چقد ادوقه؟برای چن وقت بگیریم؟پول داریم؟؟اصلا گرفتی چقد دووم داره؟

سوال های مرتبط

مامان سام مامان سام ۱ سالگی
غذا خوردن کوچولوهامون یکی از دغدغه های مهم ما ماماناست🍼
میخوام تجربه خودمو براتون به اشتراک بذارم

من تا ۵-۶ ماهگی به سام فقط شیر میدادم هیچ چیزی به جز شیر نباید به کوچولوهاتون بدید حتی قندآب
بچه ها تنها طعمی که چشیدن طعم شیرشون هست حالا چه شیر مادر چه شیرخشک از نظرشون خوشمزه ترین طعم دنیاست وقتی شما بیایید آب قند سوپ و غذاهای مایع سفر خودتون رو بدید و اونارو زودتر از موعد با دنیای طعم ها آشنا کنید ممکن که در آیند یه بچه بد غذا داشته باشید

من از پایان ۶ ماهگی غذای کمکی و فرنی و انواع سوپ ها بدون هیچ ادویه و نمک‌و شکر رو شروع کردم
برای این کار بهتره جای مخصوص غذا براشون در نظر بگیرید از صندلی غذا کمک بگیرید یا اگه ندارید از یه پارچه طرح دار استفاده کنید که به مرور بچه ها بدونن وقتی روی این صندلی یا این پارچه میشینن وقت غذاست
از اون پارچه فقط و فقط برای غذا دادن استفاده کنید

با مقدار کم شروع کنید حتی اگه بچه شما یه قاشق هم از غذا بخوره خیلی خوبه
با پوره ها و سوپ های میکس رقیق شروع و میوهای پخته شده شروع کنید و کم کم به سمت غذاهای تکه ای امن برید
من اینجا براتون برای مثال تکه های امن سیب مناسب با هر سن رو میذارم
امیدوارم به دردتون بخوره