۳ پاسخ

اره عزیزم خوبه ماهی ۱ کیلو اگه زیاد کنن وزن گیریشون عالیه

خوبه عزیزم، دو ماهگی دو برابر وزن تولد میشن تقریبا

اره خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق ۳ سالگی
مامان مامان بچها مامان مامان بچها ۳ سالگی