سوال منم هست
سلام ملیکا جان تو همون مامان وانیایی که سه قلو داشتی فوت شدن ؟؟؟
عهههه ملیکا چطوری
لیکو زینک بهش میدم
واسه اشتهاش ک خوب بوده
اره اماتا۳ماه مجازه
من امروز زینک گرفتم براش تا الان ۳ بار بهش دادم
ولی حدود دو تا سه ماه فاصله میدادم بعد دوباره بهش میدادم
خوبی ملیکا جون
وانیا جان خوبه
دختر منم اشتهاش خیلی کم شده
یه دوره مشکلی نیست عزیزم
حدود یک هفته بله
من پرستارم
من میدم
اره میتونی ولی نباید سه ماه بیشتر بشه
عه عزیزمدمن شمارو تو اینستا دنبال میکردم بلاگری درسته
بله عزیزم بین یک تا سه ماه میتونی بد
اره عزیزم اگر اشتها نداره بهش مولتی ویتامین زینک دار بدین .زینک فقط برای اشتها نیست خیلی خواص دیگه م داره
من دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.