تا ۵ خطری نداره
ولی زیر ۵ سریع بچه رو برمیدارند چون دور از جون احتمال خفگی و افت ضربان قلب داره
ولی کلا میگن نباید زیر ۸ بیاد
من مال خودم الان ۷ هست
اگر کم باشه حواست ب حرکتاش باشه،
بعد بستری میکنن سرم میگیری میاد بالا.مایعات و کاهو هم زیاد بخور
من بچه اولم اب دوربچه کم شده بوددکترگفت بایدبرداریمش دوسه روزی طول کشیدسزارین کردن گف تواین دوسه روزهواست به تکوناش باشه
بچه توخشکی میوفته خطرناکه دیگ ازنظرتنفس و اینااحتمال داره بستری بشه یاعواقب بدترنبایدساده بگذری
چند بوده
والا خطرش که زیاده برای زنده ماندنش خطره خدای نکرده
گلم باید مایعات فراوون بخوری و ببین نظر دکترت چیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.