۳ پاسخ

نه باعث کم حرکتی میشه طبق تجربه ای که من داشتم

عزیزم تا میتونی چیزای قند صنعتی دار بخور مثلا هرروز بستنی بخور شیرینی زولبیا بامیه بخور قشنگ ابش زیاد میشه

برا منم کمه ولی درد و انقباض ندارم برا شما چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۱۰ ماهگی
مامان پسرمو دخترم مامان پسرمو دخترم ۱۱ ماهگی
مامان مانلی🩷🩷 مامان مانلی🩷🩷 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی