مامانا نهار بچها تون چی بوده؟

تصویر
۱۰ پاسخ

چرخ کرده با سیب زمینی

من از1سالگی غذای سفره میدم امروز دمپز بوده هرچی خودمون خوردیم به پسرمم میدم

عدسی

سوپ...

چه سوپ جذابی نوش جان🤤

آش جو
هنوز نخوردیم ۳ میخوریم

کوکو سیب زمینی میخوام بدم بهش

آش رشته

سوپ.

عدس پلو داریم

سوال های مرتبط

مامان قند عسل‌ وتودلی مامان قند عسل‌ وتودلی هفته بیست‌ودوم بارداری