۳ پاسخ

منم همینجوری ام گهگاهی لک قهوه ای تیره هم میاد ولی دردش که طبیعیه

من لک‌ندیدم ولی درد دارم اطراف بخیه ام، شما دارین؟ مثلا دیشب تا ۴ صبح بچه رو دستم بود داشتم راه میرفتم آروم شه، از دیشب جای بخیه هام بدجور درد میکنه، طبیعیه بنظرتون؟

نه عزیزم

سوال های مرتبط