۳ پاسخ

مبارکهههه
دختر منم یدونه ماه پیش در اورد
یدونه هم نیش زده داره میاد بالا

مبارکه عزیزم😍راستی علائمی هم داشت گلم؟مثل تب و اینا که میگن؟

مبارک باشه .
پسر منم ۸.۵ هنوز در نیاورده

سوال های مرتبط

مامان زهرا‌گلی🌸👼🏻 مامان زهرا‌گلی🌸👼🏻 ۱۳ ماهگی