با ابمیوه گیری اگه بخام زیاد اب بگیرم اگه در حد ی لیوان بخام سیب پوست میگیرم بعد با رنده ریز رنده میکنم بعد میریزم تو صافی فشار میدم ابش جدا میشه
ابمیوه گیر
با آبمیوه گیری...چهار قاچ میکنم سیب رو ..هسته هاش میارم بیرون..با پوست میندازم داخل دستگاه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.