مامانا شما آب سیب و چجوری میگیرید؟
#واکسن #شیرخشک

۳ پاسخ

با ابمیوه گیری اگه بخام زیاد اب بگیرم اگه در حد ی لیوان بخام سیب پوست میگیرم بعد با رنده ریز رنده میکنم بعد میریزم تو صافی فشار میدم ابش جدا میشه

ابمیوه گیر

با آبمیوه گیری...چهار قاچ میکنم سیب رو ..هسته هاش میارم بیرون..با پوست میندازم داخل دستگاه

سوال های مرتبط