۳ پاسخ

من دخترم ب دنیا آمد موهاش بور بود الآنم همینطور روشن تقریبا

اگه بعد ۴۰ روزگی بور بود میمونه

از رو روشنی موهاش دیگه

سوال های مرتبط

مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی