سلام خانوما طول سرویکس 27 تو هفته من خیلی کمه؟

۱۲ پاسخ

تو هفته شما جز الویت نیست سرویکس ولی استراحتت رو بیشتر کن فرنگی استفاده کن پله بالا پایین نگن

از ۲۸ هفته ب بعد طول سرویکس مهم نیس ولی شما احتیاط کن

تا ۳۴هفته سرویکس مهمه چون بعدش نزدیک زایمان میشه
سعی کن کار سنگین نکنی
پله بالا پایین نکنی
رابطه سطحی باشه
از کمر خم نشی از زانو خم شو
و مهمتر دسشویی فرنگی برو
ایرانی چون باید بشینی و فشار میاد هم ممکنه بچه به مرور بیاره پایین هم سرویکست کم کنه

استراحت کن عزیزم

ن دیگ هفته شما دیگ مهم نیست عزیزم ولی خیلی کار نکن

دکتر سونو به من تو 29 هفته گفت مهم نیس طول سرویکس همینکه دهانه رحم بسته باشه مهمه ولی دکتر خودم میگه 33 هفته به بعد دیگ مهم نیس حالا شما هم یکی دو هفته دیگ استراحت کن تا خیالت راحت باشه

فک کنم دیگه مهم نیست
من قبل عید رفتم دکتر چک کرد
گفت دیگه مهم نیست که بخوایم حساس بشیم روش
گفت اکی هست دیگه چک نمیکنم
تازه من استراحتی ام و هفته ام پایین تره
نگران نباش فک کنم مهم نیست

هفته های بالا فکنکنم اونقد مهم باشه دیگه

تو هفته شما مهم نیست دیگ چون هفته های بالا کم کم سرویکس میاد پایین مهم اینه دهانه رحم بسته باشه

استراحت کن
من تو 24هفته 25بودم استراحت مطلق شدم

تو هفته شما دیگه سرویکس مهم نیست بنظرم

گلم باید استراحت کنی که بیاد بالاتر

سوال های مرتبط

مامان مامان فندق 😍 مامان مامان فندق 😍 ۲ ماهگی
مامان آیه و هدیه زهرا مامان آیه و هدیه زهرا هفته سی‌ام بارداری
مامان لیانا جون مامان لیانا جون ۷ ماهگی
مامان نفس مامان نفس هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجه🐣👣🫀 مامان جوجه🐣👣🫀 ۸ ماهگی