منم همین بود یه عالمه مکمل هم داد خوردم 34 هفته شد 1800 بازم میگه خیلی کمه سونو داپلرم رفتم خداروشکر مشکل خونرسانی نداشت ژنتیکی ریزه مثل خودم.الانم باید لیدی میل و یه عالمه دارو دیگه بخورم هفته اینده بدم باز سونو بگیرم ببینیم خانوم چاق و چله شده یانه😂
برا من ک 1400بود گف خوبه
کمنیست
برای من 1570بود دکتر گفت خوبه
ولی می خوایی وزن بگیره صبحا فرنی بخور تخم مرغ آبپز بخور جوجه و کباب آبگوشت موز معجون بادوم این جور چیزا وزن جنینو میبره بالا وزن خودتو زیاد اضاف نمی کنه
خیلی فک نکنم
بادام هندی
شیر
کباب
دلستر
بستنی اگ قند نداری بعد غذا
لیدی میل روزی دو پیمانه و روزی دو تا تخم مرغ آبپز و مغزیجات و حلیم بخور عزیزم زودی وزنش میره بالا
نه 1350بوده
خیلی هم کم نیس عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.