۱۱ پاسخ

دکتر به من گفت۳۷ولی من ۳۵زایمان کردم

فکرکنم من باشم 😂38 هفته

دوقلوهام۳۸هفته دنیااومدن

فک کنم خودم ۳۷ و ۳ روز 😬
اونم ۴ روز زودتر اومدن البته خودم رفتم بیمارستان یذره درد داشتم میشد تحمل کرد ولی گفتم بستریم کردن😁

نمیدونم والا ب من گفته بود آخرش ۳۶ والی من اول ۳۳ زایمان کردم

من دکترم دیروز گف ۳۷ هفته به دنیا میارمشون ..قبلش میگف ۳۶

ابجیم ۳۸ هفته رد کرد بعد زایمان چون زایمان طبیعی میخواست

مامان من ۳۸ هفته و چند روز سزارین شد

من دکترم دیروز گفت تا ۳۸ هفته نگه میداریمش

۳۸ هفته کامل دنیا اومدن دوقلوهام

دیشب همین گهواره دیدم یکی ۳۸ هفته بود

سوال های مرتبط

مامان فرشته هام 😍💫 مامان فرشته هام 😍💫 ۱۲ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد و دوقلو مامان محمد و دوقلو هفته سی‌وهفتم بارداری