۱۲ پاسخ

سوال منم هست

۳۷ قشنگم

فامیلمون ۳۲ یکی هفت یا ده روز دستگاه بود یکی چهل
ولی یکی ۳۴ بود کمتر از یه هفته موندن

۳۷‌هفته

من ۳۸ هفته بودم
ولی شرایط هرکسی فرق میکنه - بعضیا سرکلاژن. جفتشون پایین . فشار دارن - دکتر زودتر سزارین میکنه

38 هفته کامل

من فردا عمل میشم🥲
میشم ۳۶ و پنج روز

همسایمون ۳۹هفته سزکرد

من ۳۷ هفته و ۶ روز تاریخ زایمانمه
کاملا بستگی به شرایط مادر داره

من 32 هفته وپنج روز

فک کنم ۳۷هفته و۲روز بودم

معمولا از ۳۲ هفته تا ۳۶ هفته میتونن دوقلو ها رو نگه دارن همون موقعه هام هم زایمان میکنن

سوال های مرتبط

مامان محمد جواد مامان محمد جواد ۴ ماهگی
مامان مامان دوقلوها😍 مامان مامان دوقلوها😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان دومعجزه خدا مامان دومعجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری