از طرف بهداشت رایگان هس
برو بهداشت اونجا رایگانه عزیزم
من امروز رفتم رفتم بیمارستان دولتی آزمایش قند و دادم ۱۸۰ هزار تومن دادم
قبلش رفته بودم آزمایشگاه خصوصی گفتن ۹۰۰ هزار تومن
اگ منظورت گلوکز چند مرحله ایه ک باید شربت بخوری من 12 فروردین آزاد انجام دادم 500
بیمه تکمیلی نمیده؟
من دیروز دادم یک و دویس
یک میلیون وهفتصد
من پرسیدم ۱۷۰۰۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.