خانما هزینه ازمایش قند کسی میدونه تو سال جدید نرخش چقده حدودی؟

۸ پاسخ

از طرف بهداشت رایگان هس

برو بهداشت اونجا رایگانه عزیزم

من امروز رفتم رفتم بیمارستان دولتی آزمایش قند و دادم ۱۸۰ هزار تومن دادم
قبلش رفته بودم آزمایشگاه خصوصی گفتن ۹۰۰ هزار تومن

اگ منظورت گلوکز چند مرحله ایه ک باید شربت بخوری من 12 فروردین آزاد انجام دادم 500

بیمه تکمیلی نمیده؟

من دیروز دادم یک و دویس

یک میلیون وهفتصد

من پرسیدم ۱۷۰۰۰۰

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۵ ماهگی
مامان نخــ👼🏻ــودچی مامان نخــ👼🏻ــودچی ۱۰ ماهگی
مامان نور زندگیم☀️ مامان نور زندگیم☀️ ۶ ماهگی