سیرجانیا دکتر اطفال لیلا رضی خوبه؟؟

۷ پاسخ

برای نوزاد خیلی کار بلده واقعا من تجربه ای ازش ک دار سر دوتا بچه هام دکترشون ایشون بودن

سزارین شدی ؟ پیش کدوم دکتر ؟ راضی هستی ؟ از تجربت بگو

صدیقه برفه ای عالیتره من پیش همه دکترا بردم واقعا کاربلده

من عصری نوبت گرفتم شوهرم بچم ببره پیشش

فقط صدیقه برفهی یعنی زن باهوش بلدی هس

عه مبارک باشه زایمان کردی عزیزم بالاخره کجا زایمان کردی یادمه خیلی در مورد دکترا تحقیق میکردی

برا من تو بیمارستان اومد پیشم بچم به نظرم خوب بود
ولی من چون دکتر بچه هام حکیمه زیدابادی بود اینسری ام بردم همون زیدابادی

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا ۱۴ ماهگی
مامان حورا سادات مامان حورا سادات ۱۳ ماهگی