۶ پاسخ

منم دارم به دکترم گفتم گفت اگه خارش و سوزش نداری این ترشحات تو بارداری طبیعیه مشکلی نیست

طبیعیه ولی اگر استرس داری به دکتر بگو نمونه برداری کنه برای پاپ اسمیر یا قرص بده

چرا از دکترت نمی پرسی ؟
برات آزمایش می نویسه

اين ترشحات طبيعيه تو بارداري

منم معاویه شدم گفت عفونت قارچی دارم؛ من تشرحات سفید رنگ داشتم

نه خارش دارم نه سوزش ولی

سوال های مرتبط