سلام
کسی از هزینه غربالگری سوم خبر داره؟
سونوی وزن

۷ پاسخ

۴۴۰۰ شیراز🥴
فردا نوبت دارم

من که دیروز رفتم ۱۱۰۰

غربالگی سوم همون گلوکزه؟

سلام ارزرون ترین سونوگرافیه.فکر کنم حدود دویست و خورده ای بود که بیمه تامین اجتماعی داشتم شد۱۰تومن.

دو میلیون و ۴۰۰ طبق تعرفه جدید

من ۲۸ هفته ۷۰۰ هزار دادم ازاد

آزاد از یک تومن به بالا با بیمه زیر ی تومن

سوال های مرتبط

مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد مامان مَ‍ـه‍ـ👶🏻ـبُد ۱۲ ماهگی
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌ودوم بارداری