صبحانه آقا یارا
پوره سیب درختی

تصویر
۴ پاسخ

حس میکنم شبیه نقشه ایران شده😅

درضمن من آخر هر وعده چند قاشق آب میدم بهش ،امروز همون آبی که سیب توش پخته شده بود دادم بهش

یدونه سیب میپزین یا دوتا؟
من یدونه میپزم خیلی کم میشه

بقیش هم نصیب من شد 😋

تصویر

سوال های مرتبط

مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۸ ماهگی
مامان دلآواجون مامان دلآواجون ۱ سالگی
مامان جـوجــه🐥 مامان جـوجــه🐥 ۱۲ ماهگی