خانما سونو ان تی از کی تا کی وقت داریم بریم؟

۵ پاسخ

ایناهاش

تصویر

من ۱۲ هفته و ۵ روز رفتم خوب بود

ببین دکتر من گف گلدن تایمش همون یازده هفته سه روز تا ۱۲ هفتس ، دیر تر بری تو آزمایشا ریسک میزنه ، باید هی تکرار کنی من ۱۳ هفته رفتم آزمایشم لب مرز بود دوباره دارم آزمایشای عجیب غریب میدم 🤕

۱۱هفته و دو روز تا ۱۳ هفته و ۳ روز

بین ۱۱هفته تا۱۳هفته

سوال های مرتبط

مامان هامین🌞 هانا🌟 مامان هامین🌞 هانا🌟 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان شادونه مامان شادونه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان جوجه طلایی🩷 مامان جوجه طلایی🩷 هفته سی‌وهفتم بارداری