سلام خانما تا کی وقت هست سنو ان تی بریم

۴ پاسخ

سلام مهربون ان تی پیش کی رفتین؟ ؟

از ۱۱ هفنه تا ۱۳ هفته و ۶ روز
بعد ۱۳ هفته و ۶ روز ان تی نمی تونی بدی
انومالی ازت میگیرن

تا۱۳یا۱۴هفته
تو الانم میتونی بری

واسه من دکتر گفت تا سیزده هفته باید بری دیگه نمی‌دونم

سوال های مرتبط

مامان فندوق💖🩷 مامان فندوق💖🩷 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان یزدان😍🍒 مامان یزدان😍🍒 هفته بیست‌ودوم بارداری