سلام مامانا خوبین میگم بعد سنو ان تی سنو بعدی کی بریم ؟ ۱۸ هفته بریم ؟

۲ پاسخ

سلام خوبی عزیزم گروه دارم تو روبیکا خانم هااگه دوست داری ایدی بده بیارمت

اره سونو بعدی میشه انومالی ۱۸و۲روز تا اول ۱۹ تایم خیلی خوبیه

سوال های مرتبط

مامان پاشاکوچولو مامان پاشاکوچولو ۷ ماهگی
مامان مامان فسقلی ها مامان مامان فسقلی ها هفته شانزدهم بارداری
مامان پاشاکوچولو مامان پاشاکوچولو ۷ ماهگی