خانوما گیجی و خواب آلودگی از عوارض قرص لتروزول هست؟؟؟

۵ پاسخ

عزیزم روزی چندتا لتروزول میخوری . من دکتر گفت روزی ۴ تا از ۳ سیکل تا ۶

اره ما هم همینیم زودی خابمون میگیره نمیتونیم بلند بشیم

از عوارض فصل بهاره .منم اینجوری شدم جو هوا گرفته منو .یه ذره هوا از سردی در میاد مث خرس خاب میرم

میشه درخواست بدی من پرم

برای من اینطور نبود

سوال های مرتبط

مامان .❤️. مامان .❤️. هفته بیست‌ویکم بارداری